torsdag, oktober 30, 2008

Levande död.

Shit vilken dag!! Jag är helt förundrad att jag fortfarande lever.
Kom nyss hem från jobbet och är helt djävla färdig! Vill bara lägga mig ner i sängen och glo på en film och sova.
Men inte kan jag göra det för nu måste jag snart börja packa, bränna skivor, duscha och byta till vinterdäck.
Faaan jag orkar inte men jag måste.
Åker klockan 08.30 till jobbet imorgon och direkt efter det plockar jag upp Jossan för att bege oss till Falun och tatueringsmässan :D
Kommer bli en så djävla grym helg!!
Kröka järnet, fredag, lördag och söndag. Mohaha.. Jossan och jag kommer ha en sjukt bra djävla tripp alltså ;)
På vägen hem på måndag kommer vi även stanna hos min lilla Kiedis. Längtar efter att få se honom igen! Inte långt kvar tills min älskling kommer hem.
Dessutom längtar jag tills Jack Sparrow blir klar på min vad i helgen! Kommer bli äckligt djävla snyggt alltså.
Hoppas jag vinner när jag tävlar med mina tattueringar också. Håll tummarna för mig!
Nä nu ska jag sätta igång att packa ner halva mitt hus.
Puss på er och ha en bra helg för det ska jag VERKLIGEN ha!

2 kommentarer:

Josefinne sa...

Det ska bli så djävla galet roligt! Längtar som ett djävla as! Men nu är det bara 13 ½ timmar kvar. Sov gott nu stumpan!

Anki sa...

Kommer bli helt sjukt djävla bäst älskling!!
Längtar som en tok jag med :)
Ses imorgon gumman <3