söndag, oktober 12, 2008

Idag har jag gjort en massa.

Åh gud vad underbart skönt det var att sova inatt!
Har inte sovit så bra eller så länge på en evighet :) .. somnade kanske 03.30 och vaknade vid 12!!
Var så slutkörd efter flera dagar igår så jag total däckade i min säng när jag kom hem från Jocke.
Dessutom hade jag och Jocke tagit en promenad på 2 timmar innan när vi gick vilse mitt i skogen så då var jag väldigt trött efter det också.
Idag har jag tagit en promenad med Mickan, sen åkte jag och mamma till Ikea, Stadium, Media Mark och SEA hund och katt :)
På Ikea köpte vi en byrå jag ska ställa i Kiedis rum, en ullpläd till honom, en lampa dit in och lite andra roliga saker.
Sen köpte jag ett par sjyssta mjukisbyxor för alla klagar alltid på att mina är förstora :) så skönt med ett par som sitter bra nu.
Köpte också två nya Skullcandy hörlurar, ett par små och ett par stor.
Och sist men inte minst lite mer saker till min lill-kille :)
Ett koppel, vatten och matskål och en burk till hans mat.. skulle köpt en väska att bära honom i när jag åker in till stan också men jag hittade ingen bra (ingen tillräckligt liten faktiskt). Men jag ska åka in till en annan djuraffär i veckan och kika :)
Efter allt det här åkte jag och Mickan och tränade och nu sitter jag här och ska snart duscha.
Sen ska jag krypa ner i min nybäddade säng med nya sängkläder och ta det lugnt i väntan på att en ny vecka drar igång :)

Inga kommentarer: