måndag, oktober 20, 2008

Mina två idoler.

En ny vecka har börjat igen och den här veckan kommer bli lite annorlunda :)
Ska nämligen börja på ett nytt jobb imorgon vilket ska bli as kul!
Så idag är min sista lediga dag och den spenderar jag framför trilogin av Pirates Of The Caribbean.. ska alldeles snart titta på At Worlds End.
Fan vad jag längtar tills 4:an kommer!
Finns fan inga bättre filmer än Pirates, har varit besatt av dom enda sen jag såg den första för första gången.
Och nog fan blir det inte sämre av att världens bästa skådespelare är med; Johnny Depp!
Shit vad han är grym på skådespeleri.. och ett extra plus i kanten är ju att han är så in åt helvetes snygg! MY GOD!
Jag håller på att samla alla hans filmer han har varit med i... jaaa, jag vet.. jag är en nörd!
Men vafan, han är helt enkelt så djävla bra.
Johnny Depp och Anthony Kiedis är männen i mitt liv (som jag dessvärre aldrig kommer att få träffa ens, I guess..) ..
Men drömma kan man ju!





Inga kommentarer: