torsdag, oktober 02, 2008

Ingen bra dag.

Idag är ingen bra dag, jag kände det så fort jag vaknade.
Hade ingen ork till att göra något.. tog mig ut på en liten mini promenad och sen direkt hem.
Åkte till Huddinge Centrum och köpte två skjortor som jag inte ens orkade prova, sen direkt hem.
Hemma åt jag frukost och tittade på film som jag nyligen stängde av mitt i.. jag orkade inte ligga där.
Nu sitter jag här och vet inte alls hur jag mår! Något spökar i mitt huvud men jag vet inte vad.
Kan inte sätta fingret på det.
Det enda jag såg fram emot idag var att äta pannkakor med mamma och pappa men mamma ringde precis och sa att dom ska på vernisage ikväll så det blir inga pannkakor förrän imorgon.
Då blev den här dagen ännu mer förstörd!
Jag kan inte äta själv!!!! Jag kan inte laga mat till mig själv! Det går inte!!!!
Ååå.. jag får panik. Jag vet inte vad jag ska göra.
Jag vet inte ens varför jag känner mig så här konstig. Jag vill att det ska vara måndag.
Jag vill ha måndag nu!
Varför undrar ni säkert? Jo för då kommer tryggheten.
På lördag är det utgång och jag är så djävla ostabil som person att jag vet inte alls hur det kommer gå.
Jag kämpar hela tiden. Ibland kämpar jag åt fel håll och ibland åt rätt håll. Och just nu vet jag inte vad jag kämpar för.
Jag känner mig tom! När en dag inte blir som jag har planerat den så går allt så lätt åt helvete.
Äsch det är ingen idé att jag sitter och skriver här för det går inte att förklara.. ni kommer bara tolka allting fel och jag orkar inte sitta och ha långa samtal och behöva förklara mig.
Det enda jag ville säga egentligen var att detta är ingen bra dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Detta är ingen bra dag, men jag finns här för dig i både bra och dåliga dagar.
/Mickan

Anki sa...

Du är älskvärd hjärtat! I dina ögon är jag ändå alltid lilla Anki 5 år gammal och det är underbart <3