torsdag, oktober 02, 2008

40 saker!

Ska försöka peppa mig själv nu.. ska skriva upp 20 saker JAG är bra på och 20 saker JAG är dålig på:

Jag är bra på att...
1. Prata - jag har väldigt lätt för att prata med allt folk jag träffar
2. Köra bil - är helt enkelt en naturbegåvning som är GRYM!
3. Ha självdiciplin - bestämmer jag mig för något så fulländar jag det oftast
4. Matcha kläder till min egna stil - bryr mig inte om mode, klär mig i det jag tycker är snyggt och det brukar alltid vara uppskattat
5. Gå i jättehög klack - tänk er Carrie fast bättre ändå ;)
6. Komma i tid - jag verkligen hatar folk som inte kommer i tid, jag är hellre där lite för tidigt än veta att någon får vänta på mig
7. Få folk att skratta - jag är ganska rolig ibland!
8. Memorera låtar - kan de flesta banden och de flesta låttitlarna (inom rock då)
9. Rita - min enda riktiga talang
10. Sjunga - nu menar jag inte att jag är grym men man kan iaf lyssna när jag sjunger utan att få skavsår
11. Ljuga (tyvärr) - en dålig egenskap som jag har och är grym på att använda
12. Synas - folk brukar alltid lägga märke till mig och komma ihåg mig, vet inte varför?!
13. Sminka mig - är bra på att veta hur man sminkar sig och vad som passar
14. Tåla smärta - herregud efter 11 piercingar och 7 tattueringar så blir man van
15. Tänka på mig själv i första hand - när det gäller saker jag blir drabbad negativt av
16. Träna hundar - är jätteduktig på att lära hundar konster och träna dom för utställning och massa roliga saker
17. Vara extremt social - hatar tystnad!
18. Inreda - jag har ett öga för matchning :)
19. Fixa mitt hår - blir aldrig bra om någon annan gör det, mitt sätt är bäst!
20. Bjuda på mig själv - jag låter gärna folk ha roligt åt mig och skratta åt mig

Jag är dålig på att...
1. Ta hand om mig själv - lyssnar aldrig på min kropp
2. Vara seriös - skämtar nästan alltid bort saker
3. Säga förlåt - vill aldrig erkänna mina egna fel, mina ex har hatat mig för det
4. Tänka på humöret - har extremt kortstubin och är djääävligt långsint
5. Äta fint - haha det är ett skämt att se mig äta, äter bara med gaffeln och håller i den med hela handen som om den skulle trilla annars
6. Hålla löften - lovar en massa som jag aldrig kan hålla
7. Skriva sms - jag bara HATAR det!
8. Laga mat - är sämst, kan inte ens göra de allra enklaste som att värma något i micron
9. Visa respekt - vet inte om jag har så mycket respekt i min kropp
10. Få dåligt samvete - mamma har ifrågasatt mig om jag ens har något samvete
11. Hitta - mitt lokalsinne är det sämsta jag har, jag hittar fan inte ens till min granne
12. Klara mig själv - jag skulle inte klara mig speciellt länge
13. Titta på film - oj då, ingen gillar att se på film med mig för antingen tröttnar jag på filmen eller så somnar jag, spelar ingen roll vad klockan är - jag somnar!
14. Göra nödvändiga måsten - men fyfan, finns det något värre än att jobba, städa, diska, tvätta och blääääääääääääääääää!!
15. Lita på människor - finns inte många jag litar på och även dom jag litar på tror jag alltid ska gå bakom min rygg på något sätt
16. Glädjas åt andra - varför ska jag vara glad för att du har vunnit 30000 på lotto och har en perfekt kille och en perfekt kropp? Fuck you!
17. Bli kär - kärlek fyfan.. jag vill inte bli kär och jag kan inte bli kär för kärlek finns inte!
18. Städa upp efter mig - det är kul att ta fram men hemskt att städa upp
19. Säga att jag älskar dom jag älskar - usch vad svårt det är, har nog aldrig sagt det först till någon utan OM jag säger det så är det för att den andra personen sa det först
20. Visa känslor - brukar inte visa hur jag egentligen känner för jag hatar när folk tycker synd om mig

Inga kommentarer: