tisdag, oktober 07, 2008

Sängliggandes

Idag är jag sängliggandes. Mår så sjukt dåligt att jag inte ens orkar ta mig upp från sängen.
Hela kroppen protesterar!
Jag hatar att vara sjuk.
Vill ju gå ut på en promenad i det fina vädret men jag orkar inte, det går inte..
Fan!
Är så djävla trött men jag vill inte sova för då kommer jag säkert inte kunna somna ikväll.
Men mina ögon vill inte hålla sig uppe.
Tror jag ska lägga mig och glo på någon film snart och sova lite. Då kanske jag orkar ta en promenad lite senare som gör mig trött tills ikväll.
Jag som tänkte träna idag också. Just nu känns det som en omöjlighet, men jag kanske blir bättre tills ikväll.. om jag bara tar det lugnt nu fram tills senare så får ju kroppen vila. Då borde den kunna offra sig på ett 45 minuters träningspass, så länge är det ju inte!
VÄRM MIG! JAG FRYSER!

Inga kommentarer: