torsdag, oktober 16, 2008

Lite hundshopping!

Nu har jag precis kommit hem från en liten shopping runda där jag har åkt omkring till olika djuraffärer och köpt saker till Kiedis :)
Nu är allt snart inhandlat och det enda som saknas är min lilla hund!
Idag köpte jag lite borstar och kammar, rullkoppel, en väska (jag måste bära honom i väska ibland eftersom han inte får gå speciellt långt och även när vi ska åka in till min skola inne i stan.. han får inte bli nertrampad), en dyna att ha i väskan och en litet mjukisben att ha i väskan.
Jättefina saker har han nu :) .. nu längtar jag tills pappa kan hjälpa mig att göra klart hans rum så jag kan flytta in alla hans prylar.
Ska ta kort på hur rummet blev när det är klart så ni får se.

Idag är jag väldigt trött så jag tänkte faktiskt lägga mig och slappa framför en film nu på dagen. Mitt ben är fortfarande ganska svullet sen igår så det blir kanske ingen träning för mig idag heller, suck och stön!
Kanske drar och gymmar lite iaf för då anstränger jag ju inte vaden så mycket.
Snart är det helg och det är alltid lika skönt med helg även fast jag är ledig på vardagar också ;) .. det känns lite mer okej att vara ledig när det verkligen är helg!
Nä nu ska jag sätta på en film och dricka Cola Zero :) mums!

Inga kommentarer: