tisdag, oktober 28, 2008

Jag har slitit som ett djur idag!!

Äntligen hemma från en slitsam dag. Började 08.30 och har städat tre olika företag fram tills klockan 15.30! Helt själv!!
Är helt död nu alltså.. känns som om jag har sprungit ett maraton eller något.
Tack och lov är det bara 1 hemmastädning imorgon och inget mer :) Sjukt skönt!
Så imorgon ska jag göra lite "ärenden" inför fredag.
Ska bla till bolaget, köpa en stereo att ha på hotellrummet och köpa några byxor eftersom jag inte kan ha jeans när jag tatuerar vaden.
Längtar som ett djur, kommer bli sjukt kul! Åker direkt efter mitt jobb på fredag vilket borde bli runt 12 tiden.

Vet ni?! :P .. Jag tror att Anki kanske tycker om någon lite grann!
För hon kan komma på sig själv att tänka ganska mycket på en viss person..
Hon kan också faktiskt sakna personen ibland. Vad betyder det? :)
Jag har glömt bort hur sånna känslor faktiskt känns så jag kan ju säga att jag är mycket förvirrad just nu.
Men tiden får visa vad som händer och sker. Men Anki kanske ändå är lite kär?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Bowchica wow wow! :)

Anki sa...

Hahaha :D vad är det som händer alltså! ;)

Anonym sa...

jadu ibland kan man undra. Ibland tänker hjärtat mer än vad man själv förstår

Anki sa...

det har du rätt i.. mina tankar hänger fan inte alls med.. men det löser sig alla gånger! :)