söndag, oktober 19, 2008

Känner mig ensam.

Fan, jag vill bli kär! Jag vill vara kär!
Jag vill hitta någon!
Ända tills ikväll har jag varit nöjd och glad över att vara singel men efter Ensam mamma söker kände jag att jag vill fan också ha någon.
Känner mig väldigt ensam just nu och jag hatar att känna mig ensam!!
Jag vill träffa en kille som jag aldrig ens har sett förut.
Jag vill lära känna honom, göra saker med honom och känna att jag blir kär i honom!
Men det verkar ju fan omöjligt. Vart i helvete träffar man folk?
Vill inte träffa någon idiot på krogen. Jag vill ha en mogen kille och jag vill definitivt inte att vårat första möte ska ske i onyktert tillstånd.
Gud vad trött jag blir!!!!!
Jag vill också ha någon att uppleva vardagen med. Någon som jag älskar.
Någon som älskar mig.


Inga kommentarer: