tisdag, oktober 14, 2008

Sjuka drömmar.

Gud vilka konstiga drömmar jag har drömt inatt.
Först en mardröm om hela min släkt, sen en rubbad dröm om att jag åkte in i fängelse för att ha kastat två blåbär från ett busstak och sedan en dröm om helgen där jag blev fet på två dagar :O
Hjälp!
Ändå ville jag inte vakna, jag ville bara sova! Var så himla trött inatt och imorse så det var sjukt.
Men det var bara att tvinga mig upp eftersom jag måste kunna somna ikväll då jag har tattueringstid klockan 08.00 imorgon!
Kommer ju somna när jag sitter där.

En kul grej är att Kiedis pappa nu har blivit champion :)
Så lilla Kiedis kommer ha en jättefin stamtavla vilket gör mig superglad!
Imorgon är det exakt 1 månad kvar tills jag får hämta hem honom.. gissa hur djävla glad jag kommer vara!!
Kommer inte sova en blund natten innan utan jag kommer bara ligga där och vänta på att få ha honom hos mig. KÄRLEK!

Inga kommentarer: