onsdag, oktober 15, 2008

Doing the tattoo!

Godmorgon :)
Nu sitter jag hos Hector och blir tattuerad. Har suttit sen 08.30 och vi har tid till 11 så det är 1 timme kvar :)
Har tittat på film med Johnny Depp men den var dålig så nu har vi bytt till en annan.
Snodde deras laptop nyss så jag kan surfa lite medans Hector jobbar på min vad.
Sjukt djävla snygg blir tattueringen.. just nu håller vi på med döskallen, kommer göra Jack Sparrows ansikte på mässan så den blir lååångt ifrån klar idag.
Men snygg som fan blir den!
Senare idag ska jag träffa Joakim. Vet inte vad vi ska göra men eftersom jag inte kommer kunna träna så är det bra att umgås med någon :) .. och alltid kul att umgås med Jocke!
På fredag ska jag, Jocke, Jossan och Fredrik ha filmkväll :) .. blir troligtvis en skräckfilm.
Kommer fan skita ner mig.. men som tur är har jag tre människor som kan skydda mig.


Inga kommentarer: