söndag, oktober 19, 2008

Långpromenad med Coldplay i lurarna.

Imorse vaknade jag utvilad och pigg, sjukt skönt!
Sov nästan ingenting natten mellan fredag och lördag.. sov över hos Jocke eftersom vi hade tittat på skräckfilm och jag vågade definitivt inte ta mig hem. Somnade kanske vid 5 tiden och sedan upp vid 9 för att åka iväg till träningen.
Så igår blev en ganska lugn kväll för mig. Käkade middag med Tobbe, Riffen, Fryken, Mange och Johan och sen åkte jag iväg till Jocke och satt där ett tag själv eftersom han var hos Micke.
Han kom väl hem vid 10 tiden och då spelade vi lite tvspel sen åkte jag hem och la mig.
Imorse när jag gick upp tog jag en långpromenad och lyssnade på Coldplay. Så sjukt bra musik när man behöver tänka vilket jag behövde imorse.
Kom väl inte fram till något alls men det var ändå skönt att få rensa skallen lite grann.
När jag väl kom hem åkte jag och pantande burkar och flaskor, fick ihop 200 kr :) så det var ju en djävla massa som blev pantat!
Efter det la jag mig i sängen och tittade på Pirates Of The Caribbean 1 och ikväll ska jag titta på 2:an och 3:an. Mina favoritfilmer någonsin! Får aldrig nog.
Är så grymt sugen på att få klar min Jack Sparrow tattuering nu!!
Snart dags för mig att ta mig iväg till Friskis och köra ett pass. Puuh..!
Men det ska bli skönt att få mörda kroppen lite.

Så här fint var det där jag promenerade imorse:







































Inga kommentarer: