fredag, oktober 24, 2008

Johnny Depp you are hip, I like to bite your lower lip!

Fan att man vaknar ibland! Inatt drömde jag att jag var tillsammans med Johnny Depp.
Det var helt djävla perfekt.. ända tills jag vaknade. Fan, fan, fan!!
Där låg jag, ensam i min säng, nyvaken och förvirrad. Vart fan är Johnny?
Då slog det mig, helvete.. det var bara en dröm!
Varför var jag tvungen att vakna? Jag hade lätt offrat mitt liv för att få leva i den där drömmen hela tiden..
Jag blir tokig ibland. Eller ja, jag är nog tokig för vilken normal människa blir såhär besatt egentligen?
Det är ohälsosamt för mig, Anthony och Johnny (och Dregen där med, dock inte lika ohälsosamt då jag inte är lika besatt av den människan som dom två andra, haha).
Ja, ja.. livet är hårt men det är fan tråkigt att leva i någon djävla fantasi som aldrig blir sann.
Jag ska försöka hitta en man som har lite av Anthony och lite av Johnny och sen nöja mig med honom. Det är min plan!

På senaste har jag jobbat och umgåtts med Dessi. Vi "jobbade" till klockan 22.00 i onsdags och sen åkte vi hem till henne och hyrde film och köpte massa godis!
Igår var jag med Jossan och vi satt uppe och snackade hela djävla natten, från 19.00 till 05.30! Haha.. det gick inte att sluta :)
Och idag har jag bara legat i sängen och tittat på Johnny Depp filmer, alldeles nyss såg jag Fear and Loathin in Las Vegas :) så sjukt rolig film.
Ska snart titta på en till med honom, har inte riktigt valt vilken än bara.
Annars ska jag nog inte göra något speciellt idag, blir nog till att glo på Johnnys filmer och bara ta det lugnt eftersom jag måste upp tidigt imorgon. Loppis klockan 08.00! Puhhh..
Kommer att dö en långsam död!


Inga kommentarer: