fredag, oktober 03, 2008

Min älskling.

Nu sitter jag här med ett stort fånigt leende på läpparna!
Pratade precis med Kristina på min kennel.
Hon berättade att Kiedis öppnade ögonen dagen efter jag åkte och att han nu börjar kunna gå på sina små ben och att han vill leka.
Han vill inte längre bara äta och sova utan nu har han börjat leka med sina små syskon.
Han är också jättefin i färgen på pälsen berättade hon och han kommer bli helt orange :)
Min lilla älskling!
Hon ska ta kort på honom nästa vecka och skicka till mig så då lägger jag upp någon bild i bloggen så ni får se min lilla valp.
Hon sa också att Jailhouse Rock blir ett jättebra namn på honom :)
Åh vad jag är lycklig just nu!!
Ska hälsa på Kiedis den 4/11 och sen åker jag dit den 15/11 för att hämta hem mitt hjärta.
Låt tiden gå fort!

Inga kommentarer: