söndag, oktober 05, 2008

No more alcohol.

Igår var jag ute på krogen vilket slutade som det alltid gör för mig.
Drack för mycket, tog en Jägershot och sen är allt svart!
Att jag A L D R I G lär mig!
Har fått höra kvällen berättad av Mickan idag och det verkar ju som om jag hade djävligt kul tills vi satt oss i en taxi och jag total däckade.
Mickan slog mig och skakade om mig men fick ändå inget liv i mig.
Tillslut fick hon släpa upp mig till mitt hus medan Johan stog nere och pratade med taxichaffören.
Imorse vaknade jag upp med en sjuhelvetes bakfylla och jag har inte kunnat röra på mig mer än 1 centimeter i taget. Låg i sängen med Johan och fördrev dagen med massa konstigt prat och sedan träffade jag Mickan för att ta bussen och handla käk.
Jag är så sjukt dålig på att veta när jag ska sluta dricka men jag tycker ju att jag iaf borde veta att jag INTE ska dricka någon djävla Jägershot för jag tål det verkligen inte.
Sist jag drack en jägershot spydde jag upp den i shotglaset sekunden efter jag hade svalt den :P
Åh vilken mysig tjej jag är ;)
Nu ska jag i varje fall hålla mig nykter tills tattueringsmässan för då blir det hårda tag igen.
Men fan då ska jag inte dricka någon djävla Jäger. Ska fan tattuera in det på min hand så jag verkligen kommer ihåg det.
Ingen djävla Jägershot Anki!

Inga kommentarer: