söndag, oktober 26, 2008

Skvaller om min helg.

Gud vilken konstig helg jag har haft. Det känns absolut som om det är lördag idag men det är det icke!
I fredags träffade jag Jocke på kvällen och vi tittade på film och det där.. jag hade ju tänkt att gå och lägga mig vid 12 eftersom jag skulle upp vid 7 tiden men det slutade med att jag och Jocke var vakna hela djäääääävla natten :)
Jocke somnade till en gång men då hällde jag vatten i ansiktet på honom! Haha det var så djävla kul :)
Klockan 8 åkte jag iväg till loppisen och när jag väl stod där ville jag bara DÖ! Jag ville åka hem och gråta, så djävla drygt var det. Folk överallt som slet i saker, snodde saker och hade sönder saker.
Jag trodde jag skulle bli galen vilket jag visserligen blev också. Började prata med ett troll som dog.
Efter loppisen åkte jag och Jossan hem till mig och fikade lite för att varva ner och efter det åkte jag och hämtade Jocke och sjussade hem Jossan.
Jag och Jocke köpte med oss glass och godis och åkte hem till mig och gjorde pannkakor (som blev ett djävla helvete, men men) .. och sen la vi oss och tittade på film.
Vi deckade båda två och vaknade vid 3 tiden och då gick vi ut och rökte och pallrade oss upp till sängen igen och gick och la oss.
Idag har jag inte gjort mkt.. Jocke åkte hem imorse och då käkade jag lunch och sedan la jag mig i vardagsrummet framför brasan och tittade på Johnny Depp filmer, ovanligt?!
Nu är jag extremt uttråkad men på tok för trött för att hitta på ngt. Jag hoppas på att en viss fröken kommer över hit ikväll.. man kan ju hoppas iaf!

1 kommentar:

Anonym sa...

En viss liten fröken kom förbu igår, så fortsätt hoppas så kommer hon fortsätta dyka upp ;)
Puss /Mickan