fredag, oktober 10, 2008

Jag vill ha mens!

Okej nu börjar jag bli lite orolig, min mens är flera dagar försenad och jag känner inte alls av några menssymptom!!
Ni som känner mig vet att det är inte graviditeten jag är orolig för utan jag är orolig för att min kropp inte vill fungera som den bör.
Fan, känns sjukt läskigt att mensen kanske försvinner :(
Varför varför varför!?
Jag visste väl att det skulle hända förr eller senare men jag har inte riktigt tänkt så mycket på det eftersom p-pillrena alltid har gjort att mensen kommit ändå.
Jag får helt enkelt hålla tummarna för att den kommer idag eller djävligt snart, vill ju känna mig som en vuxen kvinna och inte som ett litet barn.
Kanske lite ointressant att läsa detta inlägg men jag var tvungen att skriva av mig för jag är väldigt orolig. Jag HATAR symptom!

Inga kommentarer: