lördag, november 08, 2008

Slut på bloggtorkan!

Helvete vilken bloggtorka som har drabbat mig, men nu är det slut på den.
Jag bara måste uppdatera och skriva om allt som hänt.
Det blir ett långt inlägg men jag tvingar ingen att läsa :)

Får väl börja med min GALNA helg i Falun, på tattueringsmässan!
Helvete alltså, har aldrig haft så kul i hela mitt liv :)
På fredagen när vi kom dit packade vi upp allting och gjorde oss i ordning.. satt och väntade på att Hector och dom skulle komma och när dom äntligen gjorde det så började vi kröka!
Sen "hände" det en kul djävla grej :) .. bästa kvällen i hela mitt liv!!!!
Tänker verkligen inte skriva ut vad som "hände" här i bloggen för då kommer ni tycka att jag är TOTALT körd i huvudet... kan bara bekräfta er om att jag är det ;)
Men men.. somnade inte förrän 07.30 på morgonen och sen var det dags att gå upp klockan 11.
Då tog vi taxi till mässan för att jag skulle bli tattuerad i 5 timmar men inte hann vi klart för det.
Är minst 5 timmar kvar men Johnny är redan ruggigt snygg!
Nu behöver jag aldrig mer fantisera när jag ska onanera... det är ju bara att kolla ner på benet för fan ;) Grrr...
Lördag kvällen blev riktigt djävla galen den med för det "hände" en sjuk grej då med.
Tänker inte skriva om det heller för då finns det snart inget hopp kvar för mig längre :) haha!
På söndag var det dags för mässan igen och där satt vi och segade hela dagen för att sen åka tillbaka till hotellet och ta en powernap och sen drack jag och Jossan lite på rummet :)
På vägen hem till Stockholm hälsade vi på Kiedis igen och han är den sötaste jag någonsin har sett.
Ska hämta honom den 22 blev det istället för han är så liten fortfarande. Shit vad jag längtar tills jag har honom hos mig. Då behöver jag inget mer, då är jag nöjd!

Sen blev det vardag igen och dags för jobb. Har jobbat och slitit hela veckan och nu igår blev det fredag. Då färgade jag håret ;) i en galen djävla färg. Ska lägga upp kort sen så får ni se!
Sjukt djävla snyggt tycker jag.
Igår var vi ute på krogen och firade Jossans 20 årsdag som var i torsdags. Jag blev som vanligt för full och gick vilse.
Jocke hittade mig i en port på sturplan där jag satt och sov. Fan för mig alltså!
Har tappat bort mina nycklar och smycken.. kul! Men värre saker kunde ha hänt.
Minns inte speciellt mycket från igår men jag hade iaf djävligt kul :)
Idag är jag vidrigt djävla bakfull och det är inte det minsta kul. Har spytt dagen efter och det är fan det äckligaste som finns.
Man mår ju fan helvete då!

Ja det är väl det roligaste som har hänt nu på senaste tiden tror jag nog. Mitt minne börjar ge vika då jag utsätter mig själv för en massa tokerier.
Men fan, helgen i Falun är det bästa på djävligt länge!!
Saknar för fan TISTELSMAKEN!!!!!!!!! :D Hahaha..

Inga kommentarer: