fredag, november 14, 2008

Äntligen är det dags!!!!

Idag är det fredag och det betyder att det är lördag imorgon och ingen kan väl ha missat vad lördag betyder för mig!
Min älskling kommer hem :)
Har fixat och fixat hela veckan och nu är det bara det sista kvar.. fixa klart hans rum och sätta upp grindar för trappan så lillplutten inte ramlar ner!
Visserligen är det massa mer saker kvar att inhandla men det tänkte jag vänta med tills hundmässan är så han kan få riktigt bra saker!
Dom nödvändigaste sakerna för Kiedis hemkomst är iaf här hemma nu och väntar på att bli attackerade av min lilla gangster till hund.
Han är en riktig liten toker.
Kommer åka upp 07.30 imorgon och lär antagligen köra som en dåra upp för att få komma fram!
På vägen hem tänker jag köra som en snigel för mina ögon kommer bara vara fästa på min kille.
Fan vad underbart det ska bli!
Kan knappt vänta längre!!!!
Kiedis snart är du här hos mig <3 ..
Imorgon ska han och jag ta det lugnt hela dagen och bara mysa och låta honom få nosa på precis allting.
Vi är ensamma hemma hela helgen han och jag för att kunna ta det lugnt med varandra så han inte får för mycket stress på en gång.
Ge mig imorgon nu! Jag vill känna hans värme.
Längtar som en toker.. har en sömnlös natt framför mig för allt jag kommer tänka på är hur några timmar det är kvar!!!!!!!

Inga kommentarer: