fredag, november 21, 2008

10 veckor imorgon.

Imorgon blir lillkillen 10 veckor :)
Vi var och köpte lite presenter idag eftersom vi ska åka och leka med Glory imorgon, Patriks Chihuahua.
Köpte en jättesnygg liten väska som jag kan ha honom i, massa nya leksaker och ett litet utställningskoppel. Samt tre små tuggben och en klotång.
Börjar snart bli dags att klippa hans små klor!
Eftersom jag leker med Kiedis hela dagarna så får jag inte alls mkt gjort.
Har inte ens skickat in min timredovisning till min chef än :P
Haha.. allt kommer i andra hand just nu, men jag ska försöka ta mig tid till det imorgon så jag får lön och kan åka och shoppa ännu mer saker till min älskling.
Han är en bortskämd liten rackare <3


2 kommentarer:

Josefinne sa...

Bortskämd.. hmm.. "sådan herre sådan hund" ;) hehe Puss på dig älskling!

Anki sa...

Haha ;) det har du så rätt i gumman. Men rätt ska ju vara rätt.. hehe! Puss hjärtat