onsdag, november 12, 2008

Stress, stress, stress!

Hjälp mig! Jag håller på att bli galen.
All denna stress tar kol på mig.
Började 09.00 imorse och nu 21.10 är jag klar för dagen!
Jobbet slutade jag 15.45 men sen var jag tvungen att åka direkt till mammas och pappas jobb och tvätta bilen, därefter hem och städa huset eftersom lille valpen kommer snart.
Han får inte stoppa i sig vad som helst i munnen!
Nu är jag helt färdig!
Imorgon är det samma stress igen.. först till Tumba Tattoo, sen jobba i cirka 3 timmar och sedan in till stan och köpa grejer.
På fredag är det lite mer stress, tjoho!
På morgonen jobb, jobb, jobb.. sedan in till Ikea och handla saker till Kiedis rum och sedan till djuraffären och köpa det sista.
Efter det hem och fixa och dona i Kiedis rum.. TACK GODE GUD att Joakim ska hjälpa mig.
Vet inte om jag hade överlevt dom här sista dagarna annars.
Men all stress är det lätt värt för att jag ska få hämta hem min kille på lördag morgon <3

Inga kommentarer: