fredag, november 28, 2008

100 saker som ni vet om mig eller inte..

1. Jag har 8 tattueringar.
2. Jag drack hellre vatten än att äta mat när jag var liten.
3. Jag älskar gangsterfilmer.
4. Jag har storlek 36 i skor.
5. Jag gick inte ut med ett fullständigt gymnasiebetyg.
6. Jag har gått 4 olika linjer på 3 år.
7. Jag har 11 piercingar.
8. Jag älskar pannkakor.
9. Jag kör som en biltjuv.
10. Jag är livrädd för att flyga.
11. Jag kan inte dricka med måtta.
12. Jag hatar att resa.
13. Jag är beroende av Red Hot Chili Peppers.
14. Jag har rökt i 7 år.
15. Jag har tagit starka droger.
16. Jag har sömnproblem.
17. Jag är världens största godisgris.
18. Jag har svårt för att vara seriös.
19. Jag har blivit utslängd från krogar.
20. Jag har fel på min ena njure.
21. Jag blir paranoid av skräckfilmer.
22. Jag går bättre ihop med killar än med tjejer.
23. Jag har en störd relation till sex.
24. Jag har inte druckit mjölk sen jag var 11 år.
25. Jag är kär i Johnny Depp.
26. Jag använder glasögon fast jag inte behöver.
27. Jag är totalt ointresserad av mode.
28. Jag har jobbat på en krog på Stureplan.
29. Jag har suttit i rättegång.
30. Jag har en vän som sitter i fängelse för mord.
31. Jag har scenskräck.
32. Jag har blivit instängd i en offentlig toalett och nersprutad av vatten.
33. Jag har schamponerat mig i en fontän.
34. Jag har varit efterlyst.
35. Jag svimmar lätt av temperatursskillnader.
36. Jag har alltid minst 10 cm klack på mina pumps.
37. Jag har fortfarande svårt att sova natten innan julafton.
38. Jag hatar förhållanden.
39. Jag har varit naken i ett personalrum.
40. Jag har haft sex i KappAhls provrum.
41. Jag gillar inte choklad.
42. Jag och min mamma är som bästa vänner.
43. Jag har suttit i rullstol.
44. Jag är väldigt bortskämd.
45. Jag jobbade för första gången när jag var 19 år.
46. Jag har stulit.
47. Jag lider av en ätstörning.
48. Jag har varit på 3 Red Hot Chili Peppers konserter.
49. Jag har haft sex med......
50. Jag smörjer in mina händer flera gånger om dagen.
51. Jag duschar så sällan som möjligt.
52. Jag vet fortfarande inte hur man tvättar.
53. Jag har arbetat som snickarlärling.
54. Jag är extremt höjdrädd.
55. Jag har varit med i Moore, FHM, DN och Nordic Tattoo Mag.
56. Jag hade kollik när jag var liten.
57. Jag är jordens mest kräsna person när det gäller mat.
58. Jag hatar microvågsugnar.
59. Jag är rädd för att vakna upp blind.
60. Jag har en jättenära kontakt med mina föräldrar.
61. Jag har varit full varje dag i 2 veckor.
62. Jag är mörkrädd.
63. Jag älskar när det åskar.
64. Jag kan inte dricka Jägermeister eller Tequila.
65. Jag blev av med oskulden när jag var 13 år.
66. Jag hatar barn.
67. Jag är expert på att slösa bort mina pengar.
68. Jag har ett MVG i mina betyg.
69. Jag är grym på att rita.
70. Jag hatar blyga människor.
71. Jag har varit någons älskarinna.
72. Jag är bra på att inreda.
73. Jag har varit otrogen.
74. Jag har blivit drogad.
75. Jag har haft sex i en tattueringsstudio.
76. Jag har bara älskat en kille som jag har varit tillsammans med.
77. Jag har blivit misshandlad.
78. Jag älskar bögar.
79. Jag har åkt fast för fortkörning.
80. Jag missbrukar laxermedel.
81. Jag har bränt min kropp på ett bastuaggrigat.
82. Jag har bajsat utanför en bensinmack.
83. Jag älskar att spela TVspel.
84. Jag mådde illa av lukten av bilar när jag var liten.
85. Jag gråter nästan aldrig.
86. Jag borstar inte tänderna på morgonen.
87. Jag hatar sniglar.
88. Jag har köpt en kvinnligstrippa.
89. Jag är ateist.
90. Jag gillar att provocera folk.
91. Jag har onanerat med en morot.
92. Jag har haft sex med en förlamad.
93. Jag saknar två tänder.
94. Jag har varit framme i en cockpit.
95. Jag har tandläkarskräck.
96. Jag älskar tecknat.
97. Jag stoppar fingrarna i halsen.
98. Jag tycker att pungkulor är äckliga.
99. Jag fejkar ofta orgasm.
100. Jag har haft sex i Globen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

101. Ankis bästa vän heter Mikaela och hon har vart med och gjort några av dom där sjuka grejerna, men hon har inte gjort lika många sjuka grejer som Anki.

/Mickan

Josefinne sa...

HAHAHA! Du är ju alldeles för rolig! :D :D :D

Anki sa...

Haha ja och alldeles för ärlig :P .. jag undrar vad folk tänker om mig nu!! ;)