söndag, november 16, 2008

Godmorgon!

Idag vaknade jag av att världens finaste kille stod och sa åt mig att gå upp.
Klockan var då bara 04.15!
Men eftersom min favorit kille så himla gärna ville få liv i mig då så var det bara att ge med sig..
Han somnade på golvet igår vid 22.00 och jag somnade 23.00 så vi sov ganska länge ändå.
När han tillslut pussat liv i mig så lekte vi lite för att sedan gå ut på tomten i några minuter.
När klockan blev 05.45 så ville lillkillen sova igen och jag hoppades att han ville sova länge.. men icke.
Vid 07.10 var det en liten kille som stod på baktassarna och kraffsade på sängen.
Man kan ju inte motstå sötnosen så jag gick upp då också.
Sen dess har vi lekt och ätit. Det är en himla fart på Kiedis :) han är en riktig liten tuffing, förutom när han kommer ut.
Då är det helt plötsligt lite läskigt att gå mer än 1 meter ifrån matte :) Han är en riktig liten svans oavsett men utomhus gnyr han gärna och vill helst att jag ska ta upp honom i famnen efter han har kissat och bajsat.
Nu har han iaf lekt som en toker i ungefär 2 ½ timme och tillslut märkte jag hur trött han började bli. Jag sitter nu med min lilla sovande hund i knäet, så oerhört mysigt.
Skulle kunna ha honom såhär hela dagen!!
Hur avundsjuka är ni inte nu va? :P

Inga kommentarer: