lördag, november 15, 2008

Nu är han hemma!

Nu är Kiedis hemma :D
Både han och jag är trötta efter en lång och tuff bilresa hem.
Kiedis satt först i sin fina transport bur som jag köpte till honom på vägen upp.. när han satt i den var han inte speciellt trygg.
Han satt och dregglade i 30 minuter och blev helt blöt och tillslut spydde han.
Lilla älsklingen!
Efter det stannade vi och sen dom sista 2 timmarna hade jag honom sovandes mestadels i mitt knä där han var trygg och säker.
Han somnade så fort han fick lägga sig där och vaknade till då och då och var extremt nyfiken på vad som hände.
Ett tag trodde han nog att det var han som styrde bilen för han började stå på min arm som höll i ratten :) .. tuffingen min!
Nu när vi kom hem fick han nosa lite på tomten och kissa lite sen gick vi upp till mitt rum där han fick vatten och mat som han dock inte åt utan han ville bara nosa runt och sedan decka på sin filt han har fått med sig från kenneln.
Jag är himla trött jag med så jag tror jag ska ta mig en tupplur snart men det är svårt att slita ögonen från Kiedis, min älskade Kiedis!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var då den sötaste krabeten jag sett!

Anonym sa...

jAG FÅR INTE FRAM ORD!!!!
längtar tills jag får träffa din lilla kille!
/Mickan

Anki sa...

Han är jordens finaste hund <3