måndag, november 17, 2008

Busfröet själv.

Inatt gick det förvånansvärt bra för Kiedis att sova.
Hann somnade vid 21.00 och klockan 05.00 blev jag väck av en liten kille som var leksugen.
Men vi lekte inte mer än 1 timme innan den lilla parveln somnade igen.
Då sov han ända tills jag väckte honom 09.15 imorse :)
Vilken toppen natt alltså!
Idag har vi varit på lite äventyr. Vi åkte till djuraffären i Högdalen.
Kiedis tyckte det var spännande att se massa människor, men han var glad över att han låg invirad i min palestinasjal och i min famn :)
Sen kom chefen över ett tag och hälsade på lillkillen. Men Kiedis var väldigt trött vi det laget så han somnade ganska på en gång på mina fötter.
Han är verkligen helt underbar. Tänk om alla kunde ha en sån bra kompis som jag har :)








Inga kommentarer: