måndag, november 10, 2008

Visioner i mitt huvud när du ler.

Hemma från jobbet.. en ganska kort men ändå slitsam dag!
Var storstädning hos en gammal tant idag och hon hade massa persiska mattor som vi fick släpa ut och bära på. Väger som fan!
Idag ska jag nog inte göra mkt alls.. ska träna ikväll och ta en promenad om det slutar regna någon gång.
Annars hade jag mest tänkt att ligga i min säng och sega hela dagen.
Är sjukt trött idag och vill bara att denna vecka ska vara över.
Har nog inte så mkt att skriva om idag faktiskt.. min lördag gick åt till att vara bakis och min söndag likaså. Var sliten även igår så jag åkte hem till Jossan och tog det lugnt.
Snackade en djävla massa deeptalk och även lite sex ;)
Deeptalket handlade mestadels om mig och mina djävla tankar.. blir ju helt snurrig och det spelar ingen roll hur mkt jag än tänker på det, jag kommer ju fan ändå aldrig på någon bra lösning.
Hit och dit, ja och nej, nu och sen.. Jag måste få ordning i mitt liv snart!
Lever i ett stort kaos just nu och det orkar jag inte göra så mkt längre.. men jag vet inte riktigt hur kaoset ska städas upp!
Får fortsätta att grubbla på det och sen se vart fan jag gör av mig själv.
Usch vad deppigt det blev nu då.. Anki du lever för fan, var glad för det lilla! :D

Inga kommentarer: