tisdag, november 18, 2008

Första dagen på jobbet med Kiedis.

Idag var Kiedis första dag på jobbet.
Det gick väl sådär kan man säga..
I bilen är det inga problem längre så länge han får ligga i mitt knä, då somnar han som en liten bebis och vaknar inte förrän jag väcker honom.
När vi väl kom fram till jobbet var det himla läskigt och väldigt hemskt att sitta i sin bur.
Och ännu värre blev det när matte inte syntes till ibland.
Kiedis skrek och det var verkligen hjärtskärande..
/*/////////////**************999999999999999999999999999 <-- det där skrev Kiedis alldeles nyss när han tog en tripp på tangentbordet och ville skriva blogg :D haha! Han är så söt!
Iaf, det slutade med att jag tog upp honom i famnen och dammsög och skurade med en hand.
Gjorde ont i mig att se min älskling så ledsen.
Efter det stället åkte vi hem och Kiedis var trött som jag vet inte vad. Han deckade så fort vi kom hem och då passade jag på att åka iväg till sista stället själv.
Stressade som en toker för jag var livrädd att han skulle vakna och se att jag inte var där.
Men det gick bra. Han sov på samma ställe när jag kom hem :)
På torsdag har jag personalmöte och då ska jag säga att jag inte kan städa kontor eftersom Kiedis absolut inte gillar att sitta i bur.
Det får bli hemstädningar för min del.

Inga kommentarer: