lördag, september 20, 2008

Stressig dag.

Äntligen hemma från en stressig dag på jobbet.
Ibland tror jag att man ska få en hjärtattack! Timmarna flög förbi idag eftersom jag knappt hade tid att varken gå på toaletten eller att ta lunch.
Nu sitter jag hemma i mitt rum och är sjukligt trött och seg.
Ska inte göra ett skit ikväll, ska göra mig en god fruktsallad och köpa lite godis och sen bara dega framför TV:n.
Imorgon är jag ledig men sen är det jobb på måndag igen, usch och fy och blä!!!
Men men, det är bara att bita i det sura äpplet och tänka på att pengarna är till för Kiedis :)
Åh vad jag längtar tills på torsdag. Jag vill se den lilla plutten!
Längtar så sjukt mycket tills jag har min lilla valp här hemma hos mig.

Just det, gjorde ju en smiley i torsdags och HELVETE VAD SNYGGT DET BLEV!!!
Kan lägga upp bild imorgon, orkar inte nu.. men det är snyggt som fan iaf!

Inga kommentarer: