fredag, september 26, 2008

Just Another Star

7 veckor kvar tills jag får hämta min lilla skit :)
Jag hoppas verkligen att dom 7 veckorna går fort för jag vill inte vänta längre!!
Har varit iväg idag och köpt lite mer leksaker till honom. Nu när jag vet hur liten han är var det mycket lättare att välja.
Köpte också lite andra saker bla ett halsband men det är för stort för honom när han är valp. Vettefan hur jag ska kunna hitta ett minimalt halvstryp koppel till honom men det löser sig nog :)
Hundmässan är ju i början av december och där har dom massa saker iaf.
Då blir det stor shopping för Kiedis :)
Jag har bestämt utställningsnamn på honom nu också, så hans hela namn kommer bli:
Cimarosas Just Another Star Kiedis.
Fint va? :)
Cimarosas heter kenneln och hon har som tema låttitlar och min kull är bokstaven J så låten var tvungen att börja på J och då valde jag Just Another Star av Bullet For My Valentine.
Passar ju jättebra på min lilla stjärna.

Inga kommentarer: