onsdag, september 10, 2008

Jag vill ha...

...julafton!!!
Jag vet att det är tidigt än men jag kan inte rå för att jag alltid, varje år, börjar längta till julen redan i september.
Det finns inget bättre än julen och alla dagar där omkring. Jag älskar det!
Julshoppingen, julpyntningen, julbakandet, slå in paket, komma på rim, köpa julgran, klä granen, nervös och pirrig väntan, all belysning.. ååh ge mig det nu!!!!
Jag är som ett litet barn fortfarande när det gäller julen.
Visserligen älskar jag alla dagar innan och efter nu också vilket man inte gjorde när man var liten, då var det bara sjävla julafton som var bäst men nu är det allt.
Min favoritdag är nog dagen innan julafton.. då brukar jag alltid klä granen, smaka på julskinkan, äta nybakade lussebullar, slå in alla paket och komma på rim framför Bingolottos uppesittar kväll. Gaaaaaaaah jag blir galen!
JAG VILL HA JUL!!!!!!!!!!!!!!


Inga kommentarer: