söndag, september 14, 2008

Jag kommer inte på någon rubrik till detta inlägg.

Nu har jag bokat hotell till mig och Jossan den 31/10 - 3/11 i Falun.
Fan vad kul det ska bli :) .. ska fan vinna en djävla massa på mässan!! Peppar, peppar..
Och som vi ska festa! Jag längtar!
Vi åker upp tidigt på fredagen och efter mässan så åker vi upp till Rättvik och stannar där en natt för att fira Jossan lite grann med hennes släkt där uppe :) ska bli mys!

Jahaja, idag är det söndag och man går till mötes med en ny vecka.
Den här veckan ser ganska tom ut för mig just nu.. vet bara att jag måste ta mig till UM på tisdagen för att fixa nya p-piller.
Sen blir det en massa träning och kanske lite jobb också.. som vanligt.
Nästa vecka ska jag pierca mig :) woho!
Jag ska göra en smiley, kommer bli as snyggt! Drygt med allt gurglande igen bara.. men men, det är de värt!
Nu ska jag slappa lite här hemma, är sjukt seg idag och vet inte varför.. ska samla kraft för att ta en promenad till Stuvsta och lämna in filmerna jag hyrde igår.
Hade myskväll med mig själv och det var väldigt skönt.. somnade tidigt också vilket var behövandes :)

1 kommentar:

Josefinne sa...

Ska bli sjukt mys med dig mig och Rättvik! :D