måndag, september 29, 2008

Måndag och absolut ingenting att göra.

Idag har jag verkligen ingenting att göra.. ska inte jobba, ska inte träffa någon, det är ingen hemma och jag orkar inte ta mig iväg någonstans.
Hmm.. blir nog en seg och tråkig dag helt enkelt!
Igår var jag med min sötnos Mickan. Vi gjorde picknick och satt i några timmar uppe på mitt berg och snackade och rökte. Så underbart!
Sen gick vi hem till mig, tände en eld och läste massa gåtor.
Det var roligare än det låter ;)

Juste igår gjorde jag en liten operation på mig själv. Fy satan vad det blödde!
Jag vet inte om jag gjorde något bra eller något dåligt, det återstår att se när jag ska till Pierre på torsdag. Antingen får jag mig en rejäl utskällning eller så tycker han att det var bra gjort :)
Jag tror nog jag får vänta mig en utskällning. Man ska nog inte ge sig på kirurgi när man egentligen inte kan :P
Ser ut som om jag har blivit misshandlad just nu och jag får gå med solglasögon så fort jag ska ut bland folk..
Smart Anki!

Inga kommentarer: