tisdag, september 02, 2008

Fobier!

Satt precis och googlade på mina två värsta rädslor och fobier.
Flygplan och hajar!
Fyfan alltså.. får rysningar bara jag ser bilder på det.
Jag är livrädd för att flyga så därför åker jag aldrig utomlands om jag verkligen inte "måste".
Jag har fått utskrivna piller från doktorn att ta innan jag flyger men helvete alltså, jag är så sjukt rädd för att flyga att det är stört.
Gråter flera nätter innan och skriver avskedsbrev varenda gång jag ska flyga. Hatar det!
Och hajar, hjälp!! Jag hatar att simma vart jag än är (till och med i en pool), för jag tror alltid att det ska komma en haj under mig.
Usch.. jag hatar hajar! Tänk om man skulle bli uppkäkad av en?!!
Har en himla massa fobier och saker jag är rädd för men flygplan och hajar är dom absolut värsta!














Inga kommentarer: