tisdag, september 30, 2008

Kommentera mera!

Blaha blaha blaha.. gud vad jag skriver massa strunt i den här bloggen egentligen.
Satt och bläddrade igenom mina blogg inlägg och blev förundrad över varför folk läser min blogg.
Kan ni inte börja kommentera lite mera?
Ni kan ju ge mig tips på vad ni vill att jag ska skriva om, kanske om ni vill att jag ska lägga upp några bilder i bloggen eller bara skriva vad ni tycker saknas eller något sånt.
Vore kul att veta vilka som läser min blogg. Jag vet bara att Mickan och Jossan gör det men det måste ju vara några fler om dom nu inte går in på mig blogg över 100 gånger per dag?
Haha, då kan man ju börja undra vilka det är som inte har ett liv egentligen ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du ska skriva lite mer om hur mycket du älskar din bästa vän, hon den där mickan, skriv mer om henne. Jag tycker hon verkar vara en härlig filur! ;)
älskar dig.
Puss mickan

Anki sa...

Haha ditt självgoda äckel! Du får visst aldrig nog.. Du har fått din del i den här bloggen; två hela inlägg med bara vackra bilder på dig ;)

Anonym sa...

haha, käften älskling!
/M