onsdag, september 03, 2008

Djävla krav!!!!!!!!!!!!!

Kul att min mamma tycker att jag är en misslyckad unge!
Förlåt för att jag inte är perfekt, förlåt för att jag inte är som alla andra, förlåt för att jag inte är DU mamma!!!!
Alla har inte samma djävla intresse, varför inser du inte det?!
Sluta ställ dina djävla krav på mig, ta mig som jag är och om det stör dig så djävla mycket så säg det rakt ut så ska vi nog kunna lösa det på något sätt. Jag flyttar, tro mig.. om det skulle hjälpa dig att sova om nätterna så fine, jag drar!!!
Kul att man måste vara någon annan för att göra sin egen mamma nöjd!
Du kan väl för fan välja dina ord lite bättre till din egen dotter!
Inse att jag inte är som alla andra, inse att jag inte är något djävla MVG barn! Inse att jag nöjer mig med mycket mindre än du!!
Alla har inte så djävla bråttom att bli vuxna. Alla har inte enorma krav på sig själv som du har på dig och alla andra.
Jag kommer ALDRIG att bli en sån människa och om du vill få mig att må dåligt över det, så grattis.. du lyckades bra ikväll!
Jag känner mig som en oälskad dotter av min mamma. Jag känner mig jämförd med alla som är bättre. Jag känner mig otillräcklig för att du vill att jag ska vara någon som jag inte är.
Jag tänker prata med pappa om det här istället för han har inte samma syn på det här som du har. Tänkte bara påpeka också om att du nu ska få känna hur det känns att känna sig otillräcklig, ivägen och ensam!

Inga kommentarer: