söndag, september 21, 2008

Seg söndag.

Idag är jag sjukt seg! Jag som hade tänkt att gå en skön höstpromenad med Mickan idag men icke, jag orkar inte ens röra mig ur sängen.
Är samtidigt väldigt rastlös så jag har ingen aning om hur jag ska få den här dagen att gå.
Men om 4 timmar är det träning så det är väl det enda jag tänker göra idag, mer orkar jag inte :P
Just nu ligger jag i sängen och tittar på Vem kan slå Filip och Fredrik samtidigt som jag surfar runt och tittar på Pomeranian valpar.
Jaaa, jag vet att jag tjatar om dom men det är de enda jag har i huvudet nu!
Har precis skickat iväg ett mail till kenneln jag ska till på torsdag och frågat angående pris på valparna och sånt.
Det känns både orelevant och ganska dumt att fråga eftersom priset är verkligen inte det väsentliga i valpköp men ändå är det något jag måste veta.
Min valp kommer vara värd alla pengar i hela världen!

Inga kommentarer: