torsdag, september 04, 2008

En lugn torsdag.

Idag har jag inte mycket för mig. Jag ska nog mest ta det lugnt och sånt.
Har gått en morgon promenad och precis ätit frukost.
Nu tänkte jag sega lite framför TV:n, kanske glo på någon film eller något..
Klockan 18.00 är det träning och efter det ska jag hem och äta och sen ta ett skönt bad och fräsha upp mig rejält. Ska lägga ansiktsmask, fixa naglarna, smörja in mig och ta hand om håret. Såå skönt att göra sånt ibland!
Senare ikväll ska jag lägga mig i tid eftersom jag måste upp tidigt imorgon och iväg till rättegången.
Efter det ska jag leka med Jossan för att sedan träna vid 17.00.
På lördag åker jag ut till mitt landställe vilket ska bli HIMLA skönt!! Jag längtar efter lite skärgårdsluft.
Ja ja, tillbaka till idag.. har nog inte så mycket mer att skriva förresten.

Inga kommentarer: