fredag, september 12, 2008

En jäkla massa tattueringar ;)

Åh idag blev vi äntligen klara med min nya tattuering!!
Den är så djävla fin :) .. ska lägga upp bild när svullnaden har lagt sig.
Är fullkomligt kär i den.. men tror ni jag får nog för det?
Precis, inte alls. Så jag bokade ny tid på en gång ;)
Den 15/10 ska vi börja på min pirat (Jack Sparrow) på min andra vad.. den kommer bli riktigt djävla fet. Måste dra upp alla linjer på den sittningen för sen den 31/10 - 3/11 åker jag och tattueringsgänget upp till Falun för att tävla hela helgen på tattueringsmässan.
Kommer bli grymt kul!
På fredagen ska vi festa som fan allihoppa och på lördagen blir det jobb, för min del blir jag tattuerad :) .. ska fortsätta på Jack Sparrow och allt där till under lördagen så jag kan tävla med den också.
Kommer nog att tävla med en hel del av mina tattueringar och hoppas på att vinna priser :)
Förresten, köp Nordic Tattoo Mag och spana in mig i den ;) ..
Vinnaren från Svenska Tattuerings Mässan för Best Ornamental är jag :) så grymt!!
Borde kanske lägga upp en bild på alla mina tattueringar här i bloggen, börjar ju bli en hel del nu.. men jag väntar med det tills min pirat är klar också.


Inga kommentarer: