torsdag, september 25, 2008

HAN ÄR MIN!!!!

HAN ÄR MIN, MIN, MIN!!!!
HAN ÄR BARA MIN LILLA KIEDIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fan vad glad jag är.. eller nej inte glad - jag är överlycklig!!
Åååh vad jag längtar tills den 15 november när jag får hämta hem honom.
Min älskade lilla vovve!!!!!!!!!
Allting gick så bra idag, hade jättetrevligt hemma hos Kristina och alla hennes små Pomeranian hundar.
Man blir kär så fort man ser dom!!!
Hon hade 10 stycken som ville gosa med mig hela tiden. Jag ville knappt släppa dom :) och dom bråkade om vem som skulle få sitta i mitt knä!! SÅ DJÄVLA SÖTA!
Sen fick jag titta på valparna och dom var så små!! Helt sjukt :)
Dom är ju bara lite över 1 vecka gamla så dom hade varken öppnat ögonen eller lärt sig att stå på sina ben.
Har aldrig sett så små hundar! Men gud vad söta dom var och sötast av alla var självklart min valp! MIN KIEDIS <3
Han låg där på värmedynan med sina två syrror och diade på världens finaste mamma!!
Jag ville så gärna att han skulle öppna sina ögon och titta på mig men det får jag vänta med.
Gud vad jag längtar till att få möta hans blick, att få hålla i hans lilla kropp och att äntligen få en liten puss av honom!!!!
SHIT JAG BÖRJAR GRÅTA AV BARA TANKEN!!!!!!!!
Åååh han är liksom min :D :D :D :D
Längtar tills den 31/10 då jag ska åka upp och hälsa på igen och då, DÅ, får jag för första gången möta min valps blick. Då får jag ÄNTLIGEN hålla i min alldeles egna hund.
Sen måste jag åka hem igen utan honom :( .. för han får inte följa med mig hem förrän den 15 november. MEN FYFAN VAD UNDERBART DET KOMMER BLI DEN DAGEN!
Jag kommer aldrig släppa taget om honom.
Min Kiedis, världens finaste lilla Pom!

Inga kommentarer: