tisdag, september 23, 2008

Kiedis rum.

Idag har jag hållt på att fixa i ordning Kiedis rum :)
I mitt rum har jag en liten dörr som tar en in till ett annat rum, ett precis lagom stort rum för Kiedis.
Det ska bli hans lek och sovrum (han ska iaf ha sin säng där för jag kommer vilja att han sover i min säng, men ändå..) ..
Jag har varit och handlat lite saker för att få i ordning på rummet idag.
Det är snetak i rummet av frigolit och det är ju inte så fint så jag har köpt svart tyg som jag ska sätta upp i taket så det blir svart.
Har även köpt en tavla dit in, tre korgar där han ska ha olika saker - en för leksaker, en för koppel, bajspåsar och sånt och en för "skönhetsgrejer" så som borste, schampoo och fästingpenna och sånt.
Har också köpt två jättegulliga "hundhängare" där jag kan hänga hans koppel och halsband på.
Köpte en vattenskål till honom också och 3 valpleksaker som ligger i hans korg :)
En mini liten fotboll, en pipleksak och ett gosedjur som han kan leka med.
Är mycket mer saker som ska inhandlas men det får vänta tills jag vet om jag verkligen får köpa den här lille killen från kenneln.
Annars måste jag börja tänka på en annan ras för Pomeranian får bara 2 valpar per kull och det finns i stort sätt ingen annan kennel som har någon kull just nu.
Därför måste jag vänta med att köpa saker som säng, väska, koppel, halsband, matskål, mat, leksaker, borste och sånt där eftersom jag måste veta hur stor min hund är först.
Åh vad jag vill ha torsdag nu!!
Då får jag veta om jag får tinga den lilla sötnosen eller inte!
Fick mail av henne idag där hon svarade på priset och hon vill ha 15.000 för honom vilket han VERKLIGEN är värd!!
Min lilla Kiedis är värd mer ändå <3

Inga kommentarer: