måndag, september 01, 2008

Fortsätt drömma..

Nu har jag kommit hem från en skön kvällspromenix!
Varför är det så skönt att promenera om hösten? Det känns som om man kan gå i flera timmar och bara fundera på allting.
Idag har jag tränat och varit och storhandlat med mamma :) .. nu har vi massa gott här hemma!
Snart ska jag byta lakan i sängen och sedan krypa ner framför Sex and the city, sååå skönt.
Är helt mör i kroppen efter träningspasset.
Juste!!!!!! I lördags fick jag läsa om världens underbaraste nyhet!! Anthony är singel igen!!!!!!!
Nu har jag min chans ;) .. jag SKA HA den mannen!! Och hans barn på köpet.
Måste flytta till USA nu och hänga utanför hans hus så han får syn på mig tillslut..
Jag planerar redan hur allt ska gå till.. pratade om det med mamma idag och allt hon sa till mig var;
- Fortsätt drömma Ankan!

Inga kommentarer: