fredag, april 03, 2009

Tiden går fort och långsamt på samma gång.

Och så var det fredag igen! Shit vad tiden går fort.
Eller gör den?!
Jag vet inte. När det är vardag känns det som om tiden kryper fram men helt plötsligt är det helg igen. Konstigt!
Idag har jag jobbat på eftermiddagen.
Fie är sjuk så jag har fått hoppa in.
Sen har jag också tagit en liten cykeltur med Kiedis efter jobbet :) .. vilket underbart väder vi har!!
Nu ska jag göra i ordning lite fruktsallad och hälla upp en skål med naturgodis, sen blir det sega i soffan kväll!
Imorgon ska jag och mamma åka till Skärholmen och titta runt lite och självklart svänger vi förbi SEA! :) Bästa affären!
Sen ska vi fira min brorsa imorgon också som har fyllt 22 år!
Fan, det betyder att jag snart fyller 21!
Hemska tanke!!!!

Inga kommentarer: