lördag, april 25, 2009

Kiedis gillar sommarn!

Är sommaren på G nu äntligen?
Det känns så! Idag fick jag till och med ta av mig jackan på morgonpromenaden.
Jag älskar att inte frysa! Har stoppat undan vinterjackan nu och tagit fram alla mina vårjackor; både skinnjackorna och dom lite varmare, för det är ju faktiskt ganska kyligt om kvällarna.
Kiedis däremot fryser inte det minsta, tungan vädrar hela tiden och man ser att han verkligen njuter av solen och värmen!
Han är en liten sommarhund :) .. vintern gillade han inte speciellt mycket eftersom snön fastnade i hans päls och bildade värsta snöklumparna.
Sommar verkar vara hans grej!
Nu längtar vi bara efter lite värme i vattnet så Kiedis kan få ta sitt första dopp!
Underbara sommar.


3 kommentarer:

Paris sa...

Det är herren på bilden, förstår jag =D han var ju helt UNDERBART söt! =)

Anki sa...

Jajamensan det är de! :)
Visst är han?!
I think you should get one too! ;)

Lisa sa...

men gud, jag tror att han kan vara varldens sotaste hund!