onsdag, april 22, 2009

Jag har något som inte alla andra har.

Jag har turen att ha världens underbaraste människa som bästa vän!
Det ni! Det är något som ni aldrig kommer att ha.
Och det vet jag.. för den relationen jag och Mickan har är annorlunda.

Vi är så mycket mer än bara bästa vänner. Vi har något som inte ens syskon har.
Vi har starkare band än många andra barndomsvänner. Vi har något som kan liknas med evig kärlek.
Det går inte att förklara, inte ens hon och jag kan sätta ord på våran vänskap.
Den är annorlunda - precis som vi!


3 kommentarer:

Mickan sa...

Jag äskar dig och du är min kärlek i livet, min bästa vän, min själsfrände och mer än så!

Ingen känner mig så bra som du gör, ingen kommer göra dig heller, jag skulle aldrig släppa in någon så nära som du är, det är bara du och kommer alltid vara!

Att ha dig som bästa vän är den finaste gåvan jag fått i livet! <3

Mickan sa...

Oj det ska stå "ingen kommer göra det heller"

Mickan sa...

Vill tillägga:
Jag bär ditt hjärta, jag bär det i mitt hjärta!