tisdag, april 14, 2009

Pricken över det där djävla i:ett!

JAHA!!
Var jag inte pank innan så är jag fan luspank nu.
När jag gick ut för att låta Kiedis kissa för sista gången innan läggdags såg jag hur en vit liten äcklig parkeringsvakts-bil åkte med en djävla fart iväg från min bil.
Jag går dit och självklart sitter det en äcklig liten lapp under min vindrutetorkare!
Djävla helvete!!!!
550 kronor fattigare! Och jag som inte ens har 550 kronor att betala med!!!!!!
Hur fan ska det här gå till?!
Och som pricken över det där djävla i:ett fick jag självklart parkera 15 min bort från min lägenhet nu för att inte riskera att få ännu mer böter!!
Alltså jag får panik!!
Om jag någon gång har velat fixa fram en pistol och skjuta huvudet av mig så är det fan nu!
Dessutom kan jag inte skylla på något, jag parkerade där man inte fick och det visste jag om.. men vad fan..
Jag har ALDRIG sett en enda parkeringsvakt här någon gång, men visst!
Varför inte?!
Jag har ju sån tur med allt annat så det är väl klart att jag ska få lite parkeringsböter.. så att jag vet att världen verkligen går emot mig liksom!
Förövrigt tänkte jag dränka mig själv i toalettvattnet nu.
HEJ DÅ!

Inga kommentarer: