tisdag, april 14, 2009

Klagomål

Mickan klagar på dålig uppdatering och jag kan väl inte mer än att hålla med.
Men det händer inte så mycket i mitt innehållsfattiga liv som kan vara av intresse att läsa om!
Allting kretsar kring min lilla pälsboll Kiedis och jag vet att ni blir uttråkad av allt mitt babbel om honom! Hehe..
Men jag vill ändå skriva lite om den lilla gosklumpen.
Har varit ute på landet i helgen och firat påsk och det har varit så underbart mysigt.
Kiedis har haft så himla roligt. Han har sprungit omkring i skogen hela dagarna och varit så trött om kvällarna att man har fått bära honom överallt.
Han har sprungit tills benen inte orkar längre! :)
Dessutom har han haft sina första fästingar. Usch, jag hatar dom så äckliga krypen och jag kan ju säga en sak som är säker - det är fan inte lätt att hitta dom i hans päls!

Jaha, nähe.. det här kanske inte var så kul att läsa!
Men jag har faktiskt inte något roligare att berätta.. dvs om ni inte gillar skadeglädje?!
Jag är nämligen pank och har ett antal räkningar att betala. Herregud!!
Det är fan inte lätt att inte bo hemma längre.
Fan vad skönt det var att få allting serverat... djävla skit att man ska behöva bli vuxen!!

Här är Kiedis på bryggan ute på landet, väääldigt trött!

Inga kommentarer: