måndag, april 20, 2009

Än en gång har jag misslyckats!!

Nu har jag ingen lust att leva längre!
Hade det inte varit för Kiedis hade jag typ sprungit in i en hård vägg nu tills jag dog.
Jag är faktiskt seriös.
Till och med djävligt seriös!
För idag fick jag reda på att jag måste söka nytt jobb eftersom mitt nuvarande jobb inte kan anställa mig igen förrän efter sommaren..
Jag blir fan dum i huvudet på allt som händer. Och vad fan är det för fel?
Varför kan aldrig jag få lyckas i livet?
Varför kan aldrig jag få ett jobb där jag trivs och kan jobba längra än 1 månad på?
Jag orkar inte leva!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Allt kommer att lösa sig, efter otur kommer turen precis som du sa! Du är bäst och allt kommer inte alltid gå emot dig, vi får hoppas att det vänder jävligt snart!
Puss <3

Anonym sa...

Det var jag förresen, mickan!

Anki sa...

Jag håller alla djävla tummar som går att hålla!
När turen kommer hoppas jag att den slår till DJÄÄÄVLIGT STORT! :)
Pussar <3

Mickan sa...

Det hoppas jag också på! Håller alla tummar och tår och allt som man kan hålla för att turen ska komma!
Puss

jenny sa...

Håller alla tummar och tår för dig tjejen!
Va glad att dom iaf kan anställa dig efter sommaren iaf! Då har du något att se fram emot!

Puss min flicka

Anki sa...

Det har du rätt i Jenny! :)
Men fram tills dess måste jag söka nytt tillfälligt jobb, suck!
Vi får ta och ses snart gumman.
Pussar till dig!