söndag, april 19, 2009

Om du kan knulla en fisk...

Okej nu har jag, tillsammans med min vän Mickan, kommit på en bra idé för att fånga Dregen på Peace & Love!
Fungerar inte planen så ger jag fan i det..
Såhär ser senariot ut:

Jag köar halva dagen för att få plats längst fram framför scenen.
När dregen kommer ut på scenen drar jag snabbt av mig både tröja och BH.
Står då där endast iförd hotpants!
I mina händer håller jag ett stort plakat där det står:
"Dregen, vill du knulla?"
Nappar han inte på det då får det fan vara nog.

(Det finns dock ett litet problem....
Om jag ska våga göra det här måste jag vara DYNGRAK! Och med dyngrak menar jag dyyyyngrak!!
Det betyder att om Dregen skulle nappa och ta in mig backstage hade jag troligtvis somnat på en gång.
Han hade alltså fått knulla en sovandes Anki. Ingen höjdare så vitt jag kan tänka mig.
Efter vårat såkallade "sex" hade han antagligen skakat liv i mig och denna diskussion hade antagligen kommit upp;


- Anki, det var fanimej som att knulla en död fisk!!
- Va? Mnen faan Drrreggen.. om du kan knulllla en fiiiiskkk... så... så kan du väääl knulla mig ockkså??!
Varpå han hade slängt ut mig genom dörren och undrat vad i helvete jag var för djävla brud?!
Är det värt det? SVAR JA!)

Inga kommentarer: