söndag, april 26, 2009

Någon som har ett litet jobb till mig?

Idag är jag lite sliten och seg.
Blev en mycket sen kväll, eller man kanske ska säga tidigt morgon, med Jossan igår!
Vi hade jättemysigt. Käkade en god middag, spelade GH, halvtittade på våran hyrfilm, snackade massa skit och var väldigt nostalgiska ett tag :)

Nu kom jag precis hem ifrån mamma och pappa.
Ska måla hallen hemma hos dom i veckan så idag var jag där och tvättade väggarna och täckte golvet.
Man får liksom ta alla små ströjobb när man är arbetslös! Lite klirr i kassan iaf!
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen.
Sitta på balkongen och njuta av våren..
Blir såklart en liten kvällspromis med Kiedis lite senare också men det får vänta ett tag nu.
Gick precis hem från mamma och pappa och det är ju en bra bit att gå!
Puuhhhhh......

Inga kommentarer: