tisdag, april 14, 2009

Samlat betygsdokument.

Alltså nu är det verkligen någon högre makt som går emot mig.
Letade upp mitt gymnasiebetyg idag för att jag ska skicka in det till en universitetslinje som jag har sökt.
Jag visste att jag hade dåliga betyg men jag visste fan inte att det var såhär illa!!
Jag har ju för fan inte ens ett slutbetyg.
Jag har ett fuckin' djävla samlat betygsdokument!
Kul, skit kul.. verkligen! Fan vad jag skrattar. Åh vad kul!!!!!!!
Blir så irriterad på mig själv. Hur kunde allt gå så snett för mig?
Jag har 1900 poäng! Alltså är det ett skämt eller???
2500 ska man ju för fan ha.. och jag med mina ynkliga 1900. Vad tänkte jag med?
Nu har jag lust att sätta eld på papprena och flytta till Jokkmokk och börja ett nytt liv.
Det här fungerar inte längre..

1 kommentar:

Josefinne sa...

Tussan! Det blir du, jag och komvux och efter det du, jag och arbetsförmedlingen! Haha!